Veelgestelde vragen

Hoe maak ik mijn elektrische fiets schoon? Hoe maak ik mijn fiets klaar voor de winter? Welke factoren beïnvloeden de actieradius van mijn batterij? Hoe hard moet ik mijn banden oppompen? Wat zijn de betaalmogelijkheden? Kan ik een herstelling betalen met ecocheques? Waar zit de motor bij mijn elektrische fiets? Waar kan ik mijn serienummer vinden? Ik ben mijn sleutels van de batterij kwijt, en nu? Kan ik mijn fiets verzekeren? Wat is het verschil tussen een standaard onderhoud en een uitgebreid onderhoud? Kan ik zelf servicepunt van Servicebike worden? Kan ik zomaar naar een servicepunt toestappen om garantie te claimen? Wanneer is Servicebike telefonisch bereikbaar? Kan ik toestellen laten herstellen, die niet door Servicebike gegarandeerd worden? Wie is geautoriseerd om toestellen van Servicebike te herstellen en onderhouden? Herstelt Servicebike ook wanneer ik mij in het buitenland bevindt? Kan de garantie vervallen noch voor de garantietermijn verstreken is? Wat valt nooit onder garantie? Wat is het verschil tussen een onderhoud en een herstelling? Kan ik na de garantietermijn ook beroep doen op Servicebike? Tot hoelang heb ik garantie? Wanneer heb ik garantie?